•   2 werkdagen levertijd Alles uit voorraad leverbaar!
  •   Niet goed, geld terug. Veilig betalen
  •   Klantenservice 013 - 5359443
Wilt u met ons in contact komen!
  • Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Telefonisch Contact
    Heeft u een vraag over een product of over een bestelling die gemaakt is op onze website? De medewerkers van staan graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

    • Tel: 013 - 535 94 43
    • Maandag t/m vrijdag
    • Van 9.00 tot 18.00 uur

    Buiten deze tijden kunt u een e-mail sturen, waarop u binnen 36 uur een reactie kunt verwachten.

    Wij willen u graag verder helpen!
  • Verzendstatus

    Als je 36 uur na je bestelling hier in de kolom je postcode en ordernummer invult kom je op de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

    • Overslag Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.
    • Aankomst Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.
    • Bestel De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.
    • Aflevering De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.
    • Terug uit bestelling Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.
    • N. in bestelling Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.
  • Retourinformatie

    Heeft u zich bedacht? biedt u de mogelijkheid binnen 14 dagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de door gemaakte verzend- en administratiekosten worden bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

    Goederen welke door u retourgezonden worden dienen, op de buitenzijde van de verpakking (dus niet in de verpakking) voorzien te zijn van een enveloppe met het compleet ingevulde retourformulier dat u hieronder kunt downloaden.

    Ons adres is:

    Groenstraat 139-193
    5021 LL Tilburg

  • Betaalinformatie

    biedt diverse veilige betaalmogelijkheden aan. Zo kun je je bestelling betalen via creditcard, iDEAL, MisterCash of bankoverschrijving.

    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u gewend bent.

    Mistercash is een betaalsysteem in België en is te vergelijken met het iDEAL betaalsysteem in Nederland. Het gebruik ervan is eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar.

    Indien u kiest voor de optie ‘Bank overschrijving’ ontvangt u na het plaatsen van de bestelling een e-mail met de betaalgegevens.

    Het rekeningnummer van is Rabobank 1705 12 835.
    Ons IBAN nummer is NL77 RABO 0170 5128 35, de BIC code is RABONL 2 U.

Bezorgen & Afhalen

Laten bezorgen door GLS

Vrijwel alle online bestellingen worden al binnen twee werkdagen na bestelling en betaling door onze bezorgdienst GLS bij u thuis bezorgd! Met uitzondering van:

- Zware meubels. Deze worden binnen 2 á 3 weken door onze eigen chauffeurs bezorgd. U wordt tijdig op de hoogte gebracht van de leverdatum.
- Artikelen die bij de leverancier besteld moeten worden. De levertijd varieert, maar bedraagt vaak 1 á 2 weken. 

Mocht u toch nog vragen hebben over de levertijd van bepaalde artikelen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Hoe gaat de bezorging van een webbestelling in zijn werk? 

  • Als u klaar bent met online winkelen en uw winkelwagentje is afgerekend, dan ontvangt u per e-mail een bestelbevestiging.
  • Indien u na 06:00 's ochtends heeft besteld, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzendklaar gemaakt en aan onze bezorgdienst GLS overgedragen. Kleine bestellingen passen soms in een brievenbuspakket. Deze worden aan PostNL overgedragen. Bestellingen geplaatst vóór 06:00 worden diezelfde dag nog overgedragen aan de bezorgdienst.
  • Wanneer uw bestelling is overgedragen aan GLS, dan ontvangt u van ons een e-mail met informatie over uw zending. Indien uw pakket met PostNL Brievenbuspost verstuurd is, krijgt u deze informatie niet. Dat komt doordat brievenbuspost niet te traceren is. In de e-mail voor GLS zendingen, staat uitgelegd op welke dag uw bestelling geleverd gaat worden. Dit is gewoonlijk de eerstvolgende werkdag. GLS geeft in deze mail ook aan dat u uw bestelling kunt volgen met Track&Trace, maar hier kunt u geen tijdsindicatie van de levering in terug vinden. Dit wordt door GLS niet gecommuniceerd. 

Wilt u weten hoe laat uw pakket bezorgd wordt? Of wilt u een andere leveringsdatum kiezen? Of wilt u uw bestelling bij een pakketshop in de buurt laten afleveren? 
Dit is allemaal mogelijk, maar hier moet enige uitleg bij gegeven worden. Klik hier voor meer informatie.

  • Indien u niets wijzigt, zal GLS uw bestelling 's nachts sorteren en naar een verzenddepot bij u in de buurt brengen. Eenmaal aangekomen op het juiste depot, wordt uw bestelling in een bestelbus geladen en zal het in de loop van de dag bij u bezorgd worden. U kunt dan geen tijdsindicatie meer opvragen.

Track & Traceer uw pakket via : Zodra wij het pakket aan onze leverancier GLS hebben overhandigd kunt u uw pakket traceren. U kunt via het menu aan de rechterzijde van de homepage uw postcode en ordernummer invullen. U komt dan bij de Track en Trace pagina van GLS terecht. Hieronder vindt u een verklaring van de codes.

Overslag
Uw bestelling is door GLS voor de eerste keer gescand.

Aankomst
Uw bestelling is voor de 2e keer gescand op het verzenddepot.

Bestel
De chauffeur heeft de bestelling gescand en deze voor aflevering ingeladen.

Aflevering
De chauffeur heeft de bestelling gescand voor aflevering. Naam en tijd van aflevering worden vastgelegd. Wanneer niet kan worden afgeleverd, is de reden hiervan zichtbaar.

Terug uit bestelling
Wanneer door de chauffeur niet kan worden afgeleverd, wordt dit bij terugkomst op het depot door een scan vastgelegd.

N. in bestelling
Wanneer een chauffeur tijdens het laden van de pakketten al weet dat een pakket niet (op tijd) kan worden afgeleverd (bv winkelsluiting), dan wordt dit op het depot geregistreerd en wordt het pakket niet in bestelling genomen.

 

Afhalen bij

Ook is het mogelijk om uw bestelling af te komen halen bij . We zijn gevestigd in Tilburg. Indien u voor deze optie kiest dient u een afspraak te maken, doe dit minstens één dag voordat u langs wilt komen. U kunt ons tijdens kantooruren bereiken via 013 5359443.

Ons adres:

Groenstraat 139-193
5021LL Tilburg